JAG TYCKER OM DIG SÅ OTROLIGT MYCKET, MIN BÄSTAVÄN.


Så som bilderna visar så har jag spenderat min dag tillsammans med Elin. Pappa väckte mig vid NIO, men så duktig som jag är så lyckades jag att somnade om och gick upp vid elva tiden istället. Vid halv tolv kom pappa och lillasyster och hämta mig för att vi sedan skulle åka iväg på en snabb lunch. När vi kommit hem så hjälpte jag lillasyster att göra henne snygg för att hon skulle iväg på barnkalas, gud jag kommer verkligen ihåg när man själv hade läppglans och gjorde sig extra fin.. Jag saknar verkligen tiden då man var liten, det är sjukt. Sen kom Elin och vi satt på mitt rum i flera timmar och bara pratade. Hur underbart som helst. Vi hade sen ingenting att göra och fick typ en panikryck, började skicka massa bilder till varandra och skulle ha likadana bakrundsbiler och alltihopa, så knäppa som vi är. Efter det så brast vi ut i tråkhet, men vi fick en mega ide. Vi tog min cykel och drog iväg till willys och hennes systers jobb, köpte massa gott och sen begav vi oss ut på cykeläventyr. Skrattandes hela tiden, och tjejen får mig verkligen att le och skratta ut. Vi åkte hem efter några timmars cyklandes och sen åt vi en mysig middag tillsammans med min familj. Sa nyss hejdå till henne och träffar henne nästa helg istället, då jag gästar bondeland.


Kommentarer
Postat av: elin

GIRL!

you are fucking best and next weekend we are going to rock bondeland!

i love you and you are the best.

LOVE elin!

2011-04-02 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0