JAG BARA ÄLSKAR ENSAMMA KVÄLLAR, DÅ ALLTING BARA ÄR TYST

Jennie drog nyss hem, har spenderat hela min dag och kväll med henne. Vi drog ut förut och cyklade, drog förbi Emma, Seidi och Angelica ett tag och hälsade på dom. Allihopa tyckte att jag var världens knäppaste, man känner sig älskad till tusen. Efter det cyklade jag och Jennie hem fort som tusan genom våldtäcktsskogen och har sen vi kom hem suttit och ätit hur mycket godsaker som helst, bara pratat och skrattat som vanligt. Jag tycker om dig så! Hon hjälpte mig även med min lilla blogg, så nu ser den lite bättre ut, jag ska fixa några små detaljer sen bara. Men tack för hjälpen! Ska fortsätta kolla på någon film som går på tv:n nu, jag är helt inne i den haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0