JAG ÄR UPPE KLOCKAN TIO, SINNESJUKT..

Dagen igår var klockren, hade schemabryt vilket innebar att vi jobbade med vårat energiprojekt (klimatsmart) exakt hela dagen. När vi kom tillbaka efter lunch så kom Louise till min skola och var med oss tills vi slutade. Hon hängde med mig hem och vi satt på min balkong i solen och drack cola. Jag packade och sen vid halv fyra vandrade vi iväg till solariumet där jag la mig en halvtimme, underbart och verkligen en avkoppling. När jag kom hem igen så var det snabba puckar, så som man säger det. Jag packade klart, sa hejdå till min familj hos mamma och pappa kom. Vi mellanlandade hemma hos honom och hämtade upp ludde och all packning. Sen begav vi oss till Gusselby. Vi åt tacobufè och sen så åkte jag in till Linde med Martin Jonte och Emma för att köpa godis. När vi kom tillbaka så minns jag inte vad vi gjorde, vi spenderade iallafall hela kvällen och natten i CC. Med Simon, Noah och Olle. Jag minns inte när jag kom hem, utan det är en annan historia kan vi säga. Pappa väckte mig vid nio och jag gick upp tio, sinnesjukt att jag faktiskt är uppe. Ska sätta på mig joggingskorna nu och gå rundan. Känner av mitt knä så ska nog inte springa idag. Sen väntar duschen, och efter det ska jag vara med dom underbara människorna här ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0