JAG ÄLSKAR LIVET

Seidi kom till mig vid halv sex igår, och vid halv sju tog vi våra cyklar och åkte iväg och mötte Jenny och Elin. Vi cyklade vidare till baronbackarna där vi mötte Emma och Hannah. Vi gick vidare till Athena där vi köpte massa god mat, sen begav vi oss till en park och åt massa gott och spelade kubb. Emmy dök också upp! När myggorna hade ätit upp våra ben så åkte vi hem till Emma där vi kollade på film, "the holiday" vart det och den är lika bra varenda gång man ser den. Vid elva cyklade vi upp till kyrkan och deltog på midnattsmässan, den var grymt mysig. Levande ljus överallt! När den var slut så mötte mamma och Kjellis mig, vi cyklade hem och jag somnade nästan på en gång, iallfall så fort jag la huvudet på kudden. Idag tog jag en egen sovmorgon och vaknade vid elva någon gång. Har suttit och pluggat sen dess ute i solen med musik dunkades, högt. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag äta lite mat innan jag beger mig iväg till underbara gusselby. Där jag spenderar natten. Denna dag kommer bli mer än underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0