IM COMING HOME

Dagen har varit grym. Gick upp vid tio tiden och gjorde mig i ordning, sen åkte jag upp på stan med mamma och syster. Gick runt och kollade en stund, och herregud vad mycket fint det finns, jag MÅSTE bara ha. Fick med mig ett par skor och ett par byxor hem, underbart. När jag väl kommit hem så kom Henke hit, så grymt bra kille. Han drog vid halv sex och då gick jag iväg och sola. När jag kom hem så satt min bästavän på mitt rum, snacka om att jag vart överlycklig. Jag har saknat henne så otroligt mycket! Vi hängde med min syster och hennes kompisar ett tag, så grymt roligt och åh verkligen sommarkänsla. Slutade med att vi satt på balkongen och dunka musik innan dom begav sig till krogen. Elin och jag lagade mat, tacos. Innan vi hoppade upp på cyklarna och åkte hem till min far, där vi spenderade någon timme, eller två. Mycket prat, skratt och planerande inför sommaren blev det. Jag och Elin cyklade hem skrattandes och kom fram till att hon och jag verkligen hör ihop. Nu sitter vi här, på mitt lilla rum med tända ljus exakt överallt och har precis kollat på film. Älska mig. Tårarna bara rann, och det är verkligen den bästa film jag någonsin har sett. Nu ska vi äta lite chips och dricka cola, mysa lite och bara prata. Det behövs, både för henne och mig. Så tack för att ni läste min lilla berättelse så hörs vi imorgon istället. PUSS OCH KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du aldrig lägga in nya bilder nån gång?

du läger alltid in bilder såna du redan ahr andvänt & det rä inte så roligt att bara läsa???

2011-04-21 @ 10:28:03
Postat av: MADDES

Glad påsk! Det vore superroligt om du ville svara på dagens fråga i min blogg. Du hittar den här: http://maddisenj.blogg.se/2011/april/dagens-fraga.html



Om du inte vill ha sånna här kommentarer ber jag om ursäkt!

2011-04-22 @ 20:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0