Jag är tom.

Det är för er som solen går opp.
Lyser som guld, för kärlekens skull
Solen går upp, så oskuldsfull
Lyser på er för kärlekens skull.


Vila i frid, ni har en stor & världigt speciellt plats i mitt lilla hjärta. Jag förstår bara inte hur fort det kunde gå? Men jag är glad för att ni båda slapp lida. Jag älskar er så otroligt stort, ni är alltid dom som fått mig le. Men jag ska inte sitta här och bara skriva, för inga ord beskriver hur bra ni är & hur mycket jag saknar er. För det är obeskrivligt, ville bara säga att jag älskar er, världens bästa mormor & morfar!!

Kommentarer
Postat av: hanna svedberg

älskling vi klara det tillsammans!

du är den starkaste som finns,utan dig och ditt städ till mig!

älskar dig!

du är min ängel!

2010-09-15 @ 16:35:34
Postat av: angelica

hjärtat..

jättefint skrivet!

du är så otroligt stark och dom skulle varit

så himla stolta över dig sandra.

<3<3

2010-09-20 @ 18:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0