Idag är det bara din dag, storasyster.

Nyduschad och nyrakad, har precis fönat håret nu och ska måla naglarna nu. Efter det ska jag locka håret! Det blir mycket fix idag, men jag hoppas verkligen på en bra dag! För idag fyller världens bästa storasyster år, du är bara för jäkla bra, och som jag sa till dig.. Du är min idol och jag älskar dig så pass mycket att jordens alla stjärnor inte ens räcker till. Ikväll åker jag nog till farmor med min lillasyster och jennie, ska faktiskt bli ganska skönt att komma bort från örebro ett tag, så en helg blir perfekt och ännu bättre är det när jag åker till det stället där man aldrig kan må dåligt.. Men nu måste jag faktiskt skynda mig, ska ju välja kläder också? Åh herregud, nu är man inte bara lite stressad.. Men jag hör nog av mig ikväll när jag har landat hos farmor! Puss.



Ni är världens bästa, jag älskar er så stort!
Ni är grunden till den jag är idag. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0