Ett inlägg om ingenting, typ som vanligt.

Jag mår bra, så jäkla bra rent ut sagt. Kanske inte innerst inne, men det är en anna fråga, huvudsaken är att jag mår bra just nu. Måste bara passa på att HISSA musiken just nu, den har hjälpt mig med mycket och får en alltid glad och speciellt på bättre tankar. Iallafall, sitter just nu och tjockar mig, äter godis och kollar på tv. Såg nyss en hårfärg reklam och kom på att jag kanske ska färga håret brunt igen (?).. Eller kanske blondt? Åh, nu vart jag ju astaggad på att färga håret. Det får jag ta och fixa i veckan, plus att jag ska ta hål i naveln också. I helgen kommer även frida till mig från stora stockholm, awesome! Fick också mina omdömen idag, vart besviken på mig själv men dom var väl helt okej, inget att skryta över iallfall. Men nu ska jag sluta sitta här och skriva massa onödiga saker, ska istället gå ut och gå en stund, rensa huvudet ett tag! Vi hörs, CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0