Om tiden gick att spola tillbaka..

Märkt att jag inte alls är lika aktiv här på bloggen som jag var förut. Men det är fortfarande mycket som händer, speciellt med skolan. Jag har ju hur mycket plugg som helst, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Hinner knappt med mina vänner längre, speciellt inte mina närmsta. I helgen har iallafall frida varit hos mig och vi har haft det hur bra som helst. Gumman, du är en ängel. I veckan så händer väl inget speciellt, massa plugg som vanligt och ska också försöka hinna med att träna. Nu ska jag sätta fart med mina kompliteringar och sen ska jag plugga till engelskaprovet. Jag hör av mig, idag imorgon eller kanske på onsdag. Det får bli när det blir. Men tills dess, ha det så bra! CIAO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0