Love story.

Kom hem för två timmar sen. Jag ska aldrig mer gå in i en ishall, haha det är ju askallt där inne. Lillasyster var iallafall sjukt duktig, imorgon ska hon tävla i hästhoppning med. Att man kan vara så bra på många saker, det skulle jag vilja vara med.. När jag kom hem åt jag lite frukost och sedan hoppade jag in i duschen. Så nu är jag nyduschad, nyrakad och ska måla om naglarna. Känner mig grymt fräsh nu iallafall haha. Nu ska jag vänta på att jennie kommer hem ifrån stan, sedan springa över till henne och planera kvällen. Den kommer bli helt awesome! Elin kommer hit vid ungefär tre också, sen drar vi till hagagården där vi spenderar våran kväll. Jag är astaggad och hör av er om ni vill komma. Nej, nu ska jag fixa och packa det sista, sedan ska jag måla mina naglar. Färgen är ett svårt val.. Jag hör av mig under dagen, annars får ni ha en grymt bra dag. PUSS




Min lillasyster är faaaaaaaaaaaarlig.


Aw, kolla vad hon kom in med till mig nyss?
Så grymt söt. Bilden går inte att rotera så ni får stå ut.
Jag älskar dig lillasyster knäppgök ♥

Kommentarer
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Tackar!! :)

2010-10-30 @ 14:15:38
Postat av: louisebiszczak

haha nelly för söt :D<3

2010-11-02 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0