Läs om du vill, ingen tvingar dig.

Jag förstår ingenting, fattar inte vad ont jag har gjort dig?
Jag har kämpat för dig så hilma länge, men sen så svarar du inte ens sms?.. Jag vill bara ha en förklarning till allt, till varför just jag ska bli behandlad som skit & varför det jämt är jag som är nere? Förstår du inte att jag gillar dig? Att jag skulle helt ärligt kunna dö för din skull, du betyder så extremt mycket för mig och jag tycker om dig mer än vad alla stjärnor på himmlen kan beskriva. Du är inte bara en kille, inte en i mängden som alla säger, för du är speciell och helt underbar! Din insida är hur fin som helst, det finns verkligen inget negativt med dig. Under den senaste tiden är det du som har gjort mig starkare, lyckligare och det är för dig som jag har levt för. BARA DIG! Om du bara kunde förstå, om du bara kunde sätta dig ner och låta mig förklara. Men som du sa, jag har inte tid för dig.. Och det är väl bara för mig att förstå, men det gör ont inom mig. När man är med dig, kan man inte vara ledsen, utan man är glad och lycklig. Du har påverkat min personlighet och åh mina tårar bara rinner. Och när folk säger, bry dig inte, hör inte av dig utan låt honom göra det, det är inte så jäkla lätt som ni tror när man är kär. Man får fjärilar i magen och är ivrig, man är lycklig och jag är överspeedad. Speceillt i killens närhet. Bara utav att höra din röst kan få mig nervös och göra mig ännu mer lycklig, en kram utav dig är som en dröm. Och att känna dina läppar mot mina, det är obeskrivligt. När du håller om mig och när jag är i din närhet, det är då jag känner mig trygg. Men när du underviker mig, jag blir ledsen liten och sårad. Önskar du bara kunde förstå att lilla jag skulle göra allt för dig. Innan du kom in i mitt komplicerade liv så var jag en helt vanlig tjej, som levde det där vanliga och tråkiga livet. Men när jag var med dig så gjorde du mig till en mer speciell tjej, som var glad och lycklig. Du gav mig kärlek. Nu är allt borta, det flög iväg med tiden. Du kan väl iallafall höra av dig, jag behöver dig för att klara dagen! Du kommer säkert inte läsa, säkert inte förstå och säkert inte bry dig, men jag var tvungen att skriva lite. Och det här är nästan ingenting utav allt som jag egentligen känner, men vad du än gör. Så glöm aldrig vart du har mig och hur mycket jag tycker om dig.
Men nu är jag tillbaka igen, en helt vanlig tjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0