Jag mår hur bra som helst, men det gör ont att ni inte finns här.

Skolan rullade på exakt som vanligt, dagen gick fort och efter skolan hade jag utvecklingssamtal. Det gick hur bra som helst, men det är nu jag har fattat hur mycket jag har göra.. Hur många kompliteringar och massa extra uppgifter som helst, dags att sätta fart kanske (?) Just nu sitter jag och laddar hem massa musik, både gamla och nya låtar, det får en att sakna en massa tider.. Åh, det är sjukt att tiden går så fort! Den har gått så fort att idag är det en månad sen min älskade och extremt saknade mormor somnade in, en hel månad full med tårar! Det är obeskrivligt att tiden har gått fort, jag vill bara träffa dig, just nu! Jag älskar er mormor & morfar, förstår inte vad som gick så fel, det gör ont i hela mig att tänka på er! Tårar hjälper inte längre, men sov så gott där uppe, mina allra egna skyddsänglar! Aja, nu ska jag stänga av datorn och sätta igång med det där jäkla pluggandet, får väl sitta tills inatt någon gång, åh ångest. Imorgon ska jag till pappa med, blir väl något inlägg imorgon annars i helgen. Men ha det så bra så hörs vi, PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0