Jag mår bra, men det gör så extremt ont att ni inte finns här.

Soft skoldag. Började med svenska, sedan hade vi avslappning på idrotten. Sen klassråd som vi bara satt och pratade, lunch och sedan hade vi spanska. Kollade på någon konstig film. Sedan hade vi matteprov som jag hoppas gick bra, efter det musikprov och det hoppas jag med gick bra. Sedan slutade vi en timme tidigare än vad vi skulle gjort, happyface. Imorgon är det bara en dag kvar, sen är det lov. Ingen längtar nog lika mycket som jag gör. Ikväll, eller ja. Snart så kommer jennie hit, hon går från stan just nu och hon har inget iq så hon kommer väl fram imorgon eller nåt. Nej, men jag saknar henne. Sen måste jag plugga också, har massa kompliteringar som ska in imorgon. Igår så hade vi ju mörkerkväll ute i regnet, jag och abdi gick själva i skogen.. Snacka om att jag var rädd. Vi letade reflexer med ficklampor och sedan skrämde våra lärare oss, samtidigt som vi skulle hitta häxan. Det kanske låter komplicerat och det var det med, plus att jag har nog aldrig frysit så mycket som jag gjorde. Men det var ganska roligt ändå. Nu känner jag att jag har pratat om allt och inget, kanske lite för mycket utav mitt ointressanta liv så nu drar jag för stunden. Vi hörs. CIAO


Tjejen, du är awesome.


Kommentarer
Postat av: jennie

älskling du är underbar

2010-10-28 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0