If tomorrow never comes.

Jennie drog för någon timme sen. Så grymt glad har jag varit, tjejen vet vad hon ska göra för att få mig må bra. Satt som vanligt och pratade om allt mellan himmel och jord, jag har saknat dig så! Helgen och framför allt lovet är vårat, bara vi tillsammans, du och jag. Jag älskar dig, du är min bästavän! Sen hon drog har jag varit extremt duktig, gjort klart alla skolarbeten som ska vara inne imorgon och det känns så extremt bra, jag har klarat det nu. Det är en lättnad, en stor lättnad. Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag kolla på film. Min syster hade hyrt någon som vi ska kolla på tillsammans, mysigt va? Sen ska jag packa för imorgon drar jag till pappsen. Så vi hörs när jag kommit dit imorgon, tills dess. Sköt om er! PUSSEN

Kolla in vårat gulliga skratanfall & våra extremt goda kebabrulle!

Mellan oss finns inget annat än kärlek och det här är verkligen äkta kärlek för mig, min bästavän, min andra halva, mitt liv! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0