Glöm dina bekymmer idag, imorgon kommer nya.

Jag tar nya dag nu. Tar dagen som den kommer. Inte ha några förhoppningnar alls.
Det får bli som det blir nu, jag har iallafall gjort vad jag kunnat.



Känner mig sjukt duktig. Har suttit och pluggat exakt hela dagen, gjort massa läxor och många kompliteringar. Inte alls mycket kvar att göra nu. Det får jag göra imorgon. Det är ju höstlov nästa vecka, så jag ska försöka göra så mycket jag kan just nu. Skolan tar verkligen död på mig.. Iallafall, dagen idag har varit bra. Sista lektionen med tjejerna i klassen var hur grym som helst, ni är så jäkla bra. Imorgon blir det skola, slutar ju tjugo i två så då blir det massa plugg. Efter det kanske jag träffar louise och ebba en stund, för senare är det konfirmation. Jag längtar! På onsdag är det mörkerkväll med skolan i våldtäcktskogen med, jag kommer ju inte vara lite rädd. Nu ska jag kolla facebook och sedan ska jag hoppa in i duschen. Efter det ska jag läsa till musikprovet som är på torsdag. Men nu måste jag röra mig, har mycke att göra och klockan är redan ganska mycket. Vill bara tillägga att jag tillbringar med helg med jennie, det var så grymt längesen. Nej, nu drar jag. Ha det bra så hörs vi när vi hörs. PUSS





Camilla och Serina får bli dagens fotomodeller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0