FAN

Förstår ingenting.. Du är min bästavän och du vet mycket väl att jag inte klarar mig utan dig. Du är min energi som gör att jag klarar av dagen, mitt leende på läpparna och du är bara min busiga vän. Tillsammans är vi ju lika bra & vi skulle ju skapa band tillsammans? Vad händer nu, kommer allt förändrats? Det är det sista jag vill ska hända, för du är så otroligt bra. Jag är lyckligt lottad som har dig, du är helt undebar. Åh jag finner inga ord, jag vill bara inte att vi ska bråka. Känns som en meningslös och rörig text just nu, men jag är tom helt enkelt. Men vad du än gör, glöm inte att jag älskar dig. Killen, du är min bästavän och jag saknar dig obeskrivligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gick du i ökna skolan ?

2010-12-11 @ 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0