EXTREM LYCKA.

JAG HAR HÖSTLOV!!!!!!!!!!!!!
Det är obeskrivligt så mycket jag har längtat. Fick reda på matteprovet idag också på godkänt delen, 32/40. Så godkänt, kunde inte få VG och MVG. Men jag är sjukt glad iallafall, hann klart med alla uppgifter idag med så nu blir det ett lugnt lov. Jag är så extremt glad. Drog hem till pappa efter skolan och vi åt en extrem mysig middag. Nyss har jag kommit hem, var och hämtade lillasyster från ett halloween disco. Jag kommer ihåg när jag var så där liten, man var så ivrig och man dansade och tillbringade nästan hela tiden i kiosken. Åh lycka. Nu ska jag byta om till mjukiskläder och sedan ska jag springa över till min bästavän och spendera min kväll där. Jag hör av mig med ett inlägg ikväll eller imorgon, för nu ska jag dunka musik och fria att jag har fått höstlov :D Vi hörs, ta hand om er. PUSSEN


Med dig vågar jag leva livet till tusen!
Du gör mig starkare och med dig vågar jag vara mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0