Jag är en stolt storasyster. Jag var ju tidigare idag och kollade när lillasyster tävlade med hennes favorithäst mille. Hon var så grymt duktig, nästan bättre än mig. Men jag är iallafall grymt stolt. Nu sitter jag i min säng med jennie bredvid, vi har städat mitt rum och varit duktiga. Sedan så har vi suttit vid varsin dator ungefär hela dagen och klagat på varandra för att mitt internet är segt (?) Iallafall, vi ska snart äta lite sedan drar vi över till jennie där jag sover inatt, awesome. Ikväll ska vi kolla på mer skräckfilmer för ikväll är det den riktiga halloween;en, och vi är astaggad på att kolla skräckfilm, även fast vi kommer dö. Men nu ska jag och jennie sjunga lite, och jag kan inte göra två saker samtidigt. CIAO


Min älskade lillasyster.

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

neej gud va gulligt ! :')<3

2010-11-02 @ 21:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0