En liten glad och lycklig tjej..

Idag är jag lycklig, extremt lycklig.
Skolan gick bra, hade ett jätte bra samtal med safa och emina, ni är otroliga tjejer! Efter skolan drog jag upp på stan med mamma och syster, åt på hellas och jag vill inte ha mat på evigheter just nu. Sen gjorde jag en sak med mamma och syster som ni kommer få ut senare, håller det hemligt ett tag till. Träffade även emma bea och feliz på stan, saknade ungar allihopa det där. Nu ska jag öppna skolböckerna och sätta mig och plugga, har hur mycket som helst plus en massa kompliteringar eftersom att jag har varit borta så mycket. Skönt att det snart är helg iallafall. Imorgon så ska jag, jikar och serina ha soft dag. Tjilla i skolan med foppatofflor haha. Nej, men nu måste jag sätta igång. Ska sätta på musiken och sätta på högtalarna, jag hör av mig. PUSS

- I din närhet blir jag knäsvag.
Du är otroligt underbar killen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0