En gång fanns ni här hos oss, men inte längre.

Åkte till kyrkogården med mamma och syster efter skolan, tänkte ljus för världens bästa mormor och morfar. Ni är extremt saknade! Nu ska jag sätta mig och plugga, sen vet jag inte vad som händer.. Ska nog träffa ett par kompisar, men först plugg! Jag vill verkligen satsa på skolan nu, speicellt när jag har missat så mycket. Imorgon åker jag och tränar zumba med gården och efter det drar vi till marieberg. Grymt mysigt! Men nu ska jag byta låt på spotify och sätta igång med pluggandet, jag hör av mig. CIAO




Kan inte förstå att allt gick så snabbt, det är ofattbart!
Jag saknar er så mycket att det gör ont, inte ens tårar hjälper.
Allt jag vill är att ni kommer tillbaka, jag älskar er mest av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0