Bad day.

Kom hem från skolan för ett tag sen, och idag har mitt humör inte alls varit på topp.. Beöhver inte nänma något alls, men har mått dåligt. Nu ska jag iallafall plugga och sedan ta något att äta. Två dagar kvar i skolan nu, sedan är det lov och det finns nog ingen som längtar lika mycket som mig. Jag har en hel vecka att spendera tid med mina absolut bästa vänner. Awesome! Ikväll har min FARLIGA skola mörkerkväll i karlslund skogen, hela åttan ska vara där och springa runt och leta reflexer, samtidigt som våra "farliga" lärare ska springa och jaga oss. Jag är ju verkligen astaggad, speciellt nu när det regnar. Plus så ska det vara någon konstig häxa med? Söt skola säger jag bara, helt sjukt. Våldtäcksmannen också säkert komma också, sen kommer vi dö. Bli begravd i karlslund skogen, inte helt fel va? Nej, nu ska jag röra mig. Har mycket att göra och och bara två timmar kommer hanna och amanda hit. Hjälp, nu vart jag stressad. Jag hör av mig. PUSS

"Jag gillar när det regnar..
För då ser ingen att jag gråter. "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0