AWESOME KVÄLL.

KVÄLLEN VAR HELT SJUKT AWESOME!
Elin kom tidigare igår så därför hann jag inte direkt blogga, istället taggade vi till och gick över till jennie där vi taggade ännu mer. Vi fixade oss sen drog vi till haga och köpte flera påsar med godis och chips, underbart. Efter det drog vi till hagagården och tjillade bror. Efter det så kom Filip, Martin och Pontus. Vi spelade biljard, fotboll och satt vid datorn. Ja, vi gjorde väl precis allt. Sen kom Jennies bror, Fredrik, Linus och Tobbe. Då kollade vi på skräckfilm, det var den värsta jag någonsin har sett. Jag trodde att jag skulle dö. Vi kollade på paranormal activity och efteråt så tycker man att den inte var så läskig, men då!!!!! Speciellt när hon dras ur sängen, alltså jag finner inga ord. Iallafall sedan städade vi och drog hem. Både Jennie och Elin sov här inatt och vi satt och åt chips och drack cola hela natten lång, helt sjukt bra. Tjejer ni är bäst, helt klart. Snart kommer Elins bror och hämtar henne, och då åker jag och Jennie ut till min lillasysters ridskola och kollar närhon tävlar i hästhoppning. Så jag hör av mig senare, för nu ska vi åka om ungefär.......... TIO MINUTER!! Panik, aja vi hörs. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0