07:32

Det är helt sjukt att jag är vaken så här tidigt en lördag, men vad gör man inte för sin lillasyster (?) Ska precis byta om och sedan åka och sitta i en kall och tråkig ishall och kolla när hon har skridskor uppvisning. Ikväll blir det hagagården med massa bra folk. Men innan det, blir det nog en tung och jobbig dag. Många tankar snurrar runt i mitt lilla huvud, och jag kan inte tänka klart. Har inte sovit mycket inatt heller, det går bara inte längre. Jag ligger sömnslös varenda natt. Jag måste bara säga tack, TACK till min storasyster och till min mamma som jag tillbringar nästan hela min tid med just nu. Utan er vid min sida skulle jag inte klarat någonting, framför allt inte det här. Jag älskar er så obeskrivligt, det är inte ens någon idè att förklara. Utan er, ingen sandra. Ni är grunden till den jag är idag, och ni är hela mig. Den värsta känslan som finns, det är att se er nere. Då vill jag bara sjunka igenom jorden, det är sinnesjukt. Men jag vill bara säga tack, ni är dom jag lever för. Ni är absolut världens bästa ♥

Nej, nu blev klockan mycket och jag måste byta om. Jag hör av mig under dagen, men tills dess.. GODMORGON, DAGS ATT GÅ UPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0