Varför ger du mig falska förhoppningar?

Just nu vet jag inte alls på vilket humör jag är, både ledsen besviken och sårad. Tre flugor i en smäll, som det gamla folket brukar säga. Ibland förstår jag mig inte på någonting, man blir glad och längtar. Och ett tag senare så blir det inte så, man ger folk falska förhoppningar i onödan. Som nu, jag vet inte. Åh ska sluta prata. Var i skolan idag efter att ha varit sjuk i två dagar, kändes bra och jag hade inte missat så jätte mycket ändå. Imorgon börjar jag halv elva, och då ska vi vara på gustavsvik. Awesome dude! Imorgon kväll ska jag sola solarium med bästa Jennie, helt sjukt skönt. Samma blir det på fredag, ska se till att få färg nu. I helgen åker jag till pappsen med, saknat honom samt min älskade lillasyster. Ska även hinna med att träffa lite bra folk. Nej, nu ska jag röra mig. Det är läskigt att vara ensam hemma och sitta vid datorn samtidigt, usch och fy. Vi hörs. PUSS.





ÅH JAG HAR STOR ÅNGEST!
Vet ärligt talat inte hur jag ska ha mitt hår, blond brunt mellan?!?!??!?
Jag får panik. Jag ska ju snart till frissan med, åh :(
ÄR JÄTTE TACKSAM FÖR ERA FÖRSLAG!

Kommentarer
Postat av: elin

hihi, brunt tyckte jag va fint, men det du har nu är grymt fint oxå! :) <3<3<3

2010-11-24 @ 23:04:57
Postat av: Anonym

de du har nu !

2010-11-27 @ 16:51:05
Postat av: jessica

åh tack så mycket, men du är fin om någon!

jag har ett rött läppstift från typ h&m eller nåt, men sen tar jag idomin över hehe, så det blir mer rosa :)<3

2010-11-28 @ 00:42:13
Postat av: Siri

HEJSAN!

jag är med i en tävling och behöver verkligen din häjlp. gå in på http://www.pluggmusik.se/spellistor/stil/23/r%2526b?page=0%2C0%2C0%2C0%2C11 samtidigt som du är inloggad på facebook och gilla min spellista TRÖST I TRÅKIG HÖST som finns i kategorin R&B på sida 12. Om du vill kan jag SJÄLVKLART länka dig som tack för hjälpen : ) En detaljerad länkning som säkert kan locka nya läsare. Titta in på bloggen så ser du vad jag menar. Tack i förhand!

MVH SIRI

2010-11-28 @ 12:11:26
Postat av: jessica

har inte du varit tsms med zach förresten? :o

2010-11-28 @ 12:38:09
Postat av: jessica

stackare :o han är ju helt körd

2010-11-28 @ 13:20:49
Postat av: elin tvilling

hört att min syster är världens finaste! <3

2010-11-28 @ 22:31:40
Postat av: jessica

haha, men han är ju störd.

& tror fan han har adhd, och fyfan. jag litade verkligen på han, ett av mina största misstag.

du förtjänar bättre, du verkar vara en riktigt rar tjej.

2010-11-29 @ 19:20:32
Postat av: emma leijon

sv: bra då är jag inte ensam gumman

2010-11-29 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0