Forever young.

Jag är sur och besviken. Nejdå, men min dator har fått virus. Virus innebär mindre bloggning. Alltså jämt när man vill något mycket så kommer något negativt i vägen, åh jag hatar sånt! Iallafall, gårdagen spenderade jag på stan med Jennie och Louise. Underbart, tjejer ni är grymt bra. Kvällen behöver vi inte nämna, då var allt kaos. Idag så tog jag sovmorgon iallafall för att jag somnade vid fyra ungefär. Vaknade upp och drog upp till stan med mamma. Kom precis hem och nu ska vi äta lite. Under dom här två dagarna som jag har spenderat på stan så har jag ju inte kommit hem tomhänt, ett par leggings, en klocka och en mössa fick följa med mig hem. Jag är mycket nöjd. Senare kommer "gangster gänget" från världens ände hit, awesome. Jag är sjukt glad just nu. Känns som ett rörigt och konstigt inlägg, men ville bara höra av mig och säga att jag lever, och säga att bloggningen kommer bli inte konstig nu ett tag framöver eftersom att jag har fått virus. HATA VIRUS! Puss.







p1; Dagens.
p2; Nya "leggingsen"
p3; Nya klockan
p4; Nya mössan
p5; Nya mössan
p6; Gjorde om min mobil häromdagen, J & E.
För mina allra bästavänner, Jennie & Elin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg, vad är tightsen i från ? :O<3<3<3

2010-11-06 @ 10:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0