Mellan oss finns det bara kärlek, i massvis.

Vaknade upp hos jennie som vanligt, och vi drog upp och fixade frukost. Panpizza och cola, awesome. Vi är så extremt tjocka, gymmet nästa gumman.. Eller vad säger du (?) Kvällen igår vart hur bra som helst, Filip och Pontus kom förbi en stund och vi började kolla på saw 5, fast när dom drog stängde jag och Jennie av, då var det för läskigt. Så vi måste ha sällskap den kvällen vi ska ha saw maraton, lätt. Iallfall, efter våran goda frukost så packade jag ihop, bytte om och drog till bussen. Hemma hann jag bara lämna väskorna innan jag och min familj blev hämtade, då åkte vi och firade min farfars sambo som fyller år idag, GRATTIS! Vi åt massa god mat och jag blev så glad för precis innan jag åkte så hann jag ge min älskade vän Jennie en kram, för hon kom när jag åkte. Nu sitter jag hemma, utan henne. Det känns extremt tomt, men som tur är så kommer hon hit imorgon. Nu ska jag städa mitt rum, det är ett måste. Ser för jävligt ut. Sedan ska jag fixa med alla bilder och musik på mobilen. Vi hörs senare. CIAO

Bilder från dom underbara dagarna med min älskade vän.











Kommentarer
Postat av: ebba

gud va fin blogg och jätte fina texter! man blir jätte glad när man läser dina glada texter!

2010-11-02 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0