Love story.

Dags att gå vidare nu. Det vi hade, det var som en saga. Jag sitter och tänker på allt vi gjort, alla gånger du har hållt om mig, alla gånger du har kysst mig, allt vi har gjort. Det får mig att känna saknad och jag har nu fattat att det vi hade, det var inget annat än äkta kärlek. Alla gånger vi har grillat, bara varit med varandra, pratat i telefon, alla gulliga sms som jag har fått utav dig. Alla var som en saga, men tydligen för bra för att vara sann.. Alla sagor har sina slut, det har jag också förstått. Men jag har bara inte förstått, allt var ju så bra? Folk såg oss som det "gulliga paret" och jag var så lycklig när jag stod där, bredvid dig och höll i din hand. Dom där månaderna som vi hade, det finns inga ord. Jag kan bara säga att det är något som saknas, och det gör ont inom mig. Ont för att du inte finns kvar på samma ställe som brukar. Du heter fortfarande likadant i min mobil, det får mig fälla en tår varenda gång jag ser dig. Så fort jag går ut på min gård så ser jag stället, vårat ställe där vi jämt var. Det får mig också att fälla tårar. Det vi hade var speciell, ingen lek som alla säger. Utan emellan oss fanns då bara äkta kärlek, i massvis. Det gör så ont, när något så nära är så långt borta. Åh, det gör ont inom mig och det kommer vara fruktansvärt svårt att gå vidare, något som jag egentligen inte klarar. Men något som jag måste göra, för att någon gång må lite bättre. Men du finns ständigt i mina tankar, vad jag än gör eller tänker på så finns du där. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vill att du ska komma tillbaka. När ringde mig och för att säga godnatt nästan varenda kväll, det gjorde så att jag kände mig värdefull. Jag vet inte vad jag ska säga, jag måste men kommer inte klara av att gå vidare. Det finns inga ord som beskriver det vi hade, inga ord som kan beskriva hur jag känner eller mår, det finns inga ord för någonting. Jag var så kär, och jag är fortfarande. Det är i din närhet jag är trygg. Speciellt i din famn. Jag kan bara inte förstå hur allt kunde vända så fort, det gick på mindre än en liten sekund och jag önskar jag kunde fått allt ogjort. Jag skulle kunna göra av allt, precis allt i denna värld för att få tillbaka dig. Men jag har fattat att det inte är någon idè att fortsätta kämpa, att du har gett upp och att du aldrig mer kommer komma tillbaka. Vi får ha en "vänskap" emellan oss, om den ens kommer finnas kvar. Men jag vill säga tack, ett stort tack. För allt du har gett mig, kärlek, lycka och en massa trygghet. Tiden vi hade, den kommer jag aldrig att glömma. Du är så extremt speciell, på ett underbart sätt.  Jag är lycklig lottad som har fått haft dig vid min sida. Världens finaste, alltså det finns inga ord som kan beskriva dig. Åh, känns som en rörig text. Men ville bara berätta och säga tack för allt som du har gett mig. Jag är evigt din i mina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0