Slänger in en snabb HISS & DISS.


- MUSIK.
Musik är det absolut bästa som finns. Både när man är på dåligt humör, eller på bra. Musik kan man aldrig lyssna på för mycket.

- NAGELLACK.
Finns så många olika färger och det passar till allt. Man blir glad av att se färg glada fingrar.



- SOLARIUM.
Man blir både brun och det är en bra avslappning.

- FACEBOOK.
Man kan ha en bättre kontakt med sina vänner och träffa nya människor. Se vad andra har för sig om dagarna och facebook är verkligen en bra grej. Tummen upp!

- Min allra bästavän
Varför, jo för att hon är speciell. Hela min värld, min andra halva, hon är äkta kärlek för mig. Jag älskar dig, Jennie Anna Granberg.




- FALSKA MÄNNISKOR.
Jag hatar rent ut sagt folk som spelar en vän ena sekunden och andra är den som bortblåst. Folk som tror dom är något, sprider falska ryckten och snackar skit. Det är det värsta som finns.

- VINTERN.
Speciellt snö, finns det något värre? Det är kallt och man fryser hela tiden. Man blir förskyld och håret blir till is. Nej, fyfan för vintern.

- BILDDAGBOKEN.
Måste faktiskt dissa bilddagboken. Förut var man besatt, men nu är det bara tråkigt och "töntigt".

- SCREAM FILMERNA.
Det var dom mest värdelösa filmer jag har sett, finns det några sämre? Dom var inte ens bra, helt värdelösa. En stor tumme ner för dom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0