Jag blir tårögd..

Gick in på facebook alldeles nyss och såg det här extremt gulliga inlägget som min allra bästa vän hade gjort på min logg. Jag fick tårar i ögonen, det finns nog ingen bättre än dig. Jag finns inga ord, jag älskar dig!

jag älskar dig sandra granberg, du är jordens bästa. utan dig är jag ingenting, förlåt för allt jag tidigare gjort. du är det ända som betyder någonting just nu & du är allt jag behöver för att orka gå upp på morgonen. du är min ork & den som torkar mina tårar. men så länge jag har dig behöver jag egentligen inte gråta..... du är den som stöttar mig & säger " killen är inte värd dina tårar, han är ingen äkta vän om han gör som han gör mot dig. du är värd någon bättre". du är mitt hela liv & ta åt dig för det här är inte bara ord, det kommer från hjärtat. jag ska göra som du säger, leva livet & skita i alla problem. skita i allt som kommer i vägen & alla idioter till killar. vi ska leva livet tillsammans. jag vet att jag säger det ofta men jag får aldrig nog, jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0