Jag är helt såld på låten.

Klockan är snart sex och nu börjar jag och Jennie fixa oss. Vi duschade för ungefär fem timmar sen, haha. När vi har fixat oss så ska vi åka och köpa energi dricka och sen kommer det nog lite folk hit ikväll så kommer vi på skräckfilm. Saw maraton, jag kommer dö som jag har gjort alla andra skräckfilmer vi har sett. Vi har legat i sängen exakt hela dagen, skrattat åt precis allting. TIll och med en skräckfilm, eller ja typ i en minut sen vart vi rädda igen. Men gumman, du är så otroligt bra. Jag säger det kanske ofta, men ta åt dig av orden. Du är bäst! Nej, men nu måste jag röra mig, annars kommer vi aldrig bli klara. Vi hörs ikväll, eller inatt då jag och min underbara bästa vän ska dygna. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0