Ingen dag är den andra lik.

Gårdagen hann jag inte alls blogga, hade inte ens tid för datorn. Jag satt och pluggade i fyra hela timmar, skrev en hel musik uppsats som jag lämnade in idag. Jag måste lära mig att planera skolarbetet. Helt sjukt. Annars har dagen var soft, målade på träslöjden, läste på svenskan och på tekninken gjorde vi typ ingenting heller. Kom hem vid kvart i fyra och då kom mamma med världens gulligaste armaband till mig, jag vart as glad! Sedan åt jag, MAT ♥ SANDRA. Och har precis fixat mig, nu ska jag bara vänta på att Emma kommer hit, åker med henne till samlingen och ska kolla på när mitt "lag" möter sturehov i första dm matchen. Det är en obeskrivlig saknad. Nej, nu måste jag skynda mig. Vi hörs ikväll! PUSS


Låten väcker känslor, tivedscupen 2010. Jag älskar er tjejer.
Ni är absolut guld och det är en extrem saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0