HATA SNÖ.

Bara för att man säger att man mår bra,
så betyder det inte att man gör det..

Mycket har hänt senaste tiden, därför har jag helt enkelt inte haft tid för bloggen. Skolan idag, var trög som tusan, även fast jag slutade tjugo i två. Efter det drog jag & Sara till vardagsrummet och skulle fråga efter praoplats. Vi fick där och jag är as nöjd, kommer bli awesome. Sedan drog jag hem, Louise kom förbi och efter det så GICK vi i ungefär en halvtimme för att komma till konfirmationen, fyfan vad roligt det var, men hur jobbigt som helst. Konfirmationen var hur guld som helst, extremt bra folk. På hem vägen fick vi skjuts utav Louises pappa, och nu har jag precis duschat. Min dag i ord rättare sagt.. Imorgon ska jag spendera tid med familjen, det var ett tag sen nu. Nej nu ska jag föna håret och måla naglarna. Vi hörs senare. PUSS.

Fick en kommentar från Valentina, fast hon hade inte länk så är tvungen att svara på kommentaren här istället.
Fin blogg! Vad heter låten, glömt de! :)
Mitt svar: Tack så mycket, och låten heter Sarah Dawn Finer - Moving on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0