HAPPYFACE.

Sitter just nu i skolan, har SO. Är sjukt förbannad och sur på mig själv för mitt svenskabetyg som jag nyss fick reda på. Tänker inte berätta det än för att jag kanske kan höja mig ändå. Jag har inte kunnat bloggat för att jag inte har haft någon dator helt enkelt, hela min lägenhet är upp och ner. Det är målare och saker exakt överallt eftersom att jag och min syster ska få ommålat på våra rum och jag ska få nytt golv, happyface. Plus att jag inte har någon fungerade dator. Men när jag har fått i ordning på mitt rum och i min lägenhet så lovar jag att bloggningen kommer att bli som vanligt. Ikväll så åker jag och sover hos Louise, jag längtar så mycket. Sitter och räknar ner timmarna, haha. Imorgon åker jag på läger med konfirmations gruppen också, helgen kommer bli så sjukt awesome! Jag hoppas jag kan må lika bra då också, men det är en annan fråga. Nej, nu kommer Ullis. Måste jobba! Vi hörs. PUSS.









Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, och nu sitter du bredvid mig, hur underbart är inte det? Och vi får tagga tills imorgon gumman! <3

2010-11-19 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0