Another day.

Skolan var helt okej, började med mentorsträff, sedan spanska. Vi gjorde typ ingenting. Efter det stod matematik på schemat, jag och Sara pluggade ihjäl oss med Geometri. Efter det var det idrott och där stod fotboll på schemat. Underbart! Gick faktiskt ganska bra och det är en stor saknad. Om två veckor är det fotbollscup på mikael och jag är taggad, våran klass kommer ta hem hela skiten. Efter det var det lunch, och sedan hemkunskap. Först gjorde vi någon uppsats sak och sedan bakade vi småkakor, jag mådde så illa efter den där lektionen och ska aldrig mer äta kakor. Fast gott var det då.. Efter skolan gick jag hem i regnet, helt sjukt, det har regnar exakt hela dagen. Jag hatar't. Iallafall, nu ska jag städa lite på rummet och sedan äta mat. SANDRA ♥ MAT, känner mig som största tjockisen. Men ändå, sedan ska jag fixa lite inför imorgon. Vi hörs senare eller någon annan gång helt enkelt. PUSS.



Kommentarer
Postat av: jessica

åh tack sötnos :)

2010-11-17 @ 16:20:55
Postat av: Louise

Sandra är den underbaraste

2010-11-18 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0