when you say nothing at all

kom hem för någon timme sen, slutade skolan runt halvfyra och var så jävla förbannad rent ut sagt att jag var tvungen att dra hem till syster en stund för att prata lite.. och som sagt, efter två minuter med henne är man en glad liten sandra igen! :) helgen med henne kommer också att bli superbra, kan berätta senare ikväll vad som händer då.. imorgon är det en vanlig skoldag med ett engelskaprov på schemat, måste plugga idag.. kan inte ett skit, fy skäms sandra! sen så är det öppethus på kvällen, härligt! men ska inte stta här och skriva massa onödiga saker, ska istället börja plugga! hör av mig senare under kvällen och jag hoppas ni har haft en bra dag (a)



åh jag saknar det så, finns inte ord för dig emma!
du är så jäkla klockren & jag kan inte göra annat än att älska dig

please let me know that you need me


Kommentarer
Postat av: emma

åh gumman,jag älskar dig!(L)

2010-05-05 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0