if tomorrow never comes

engelskaprovet igår gick åt helvete rent ut sagt! men skoldagen rullade på som vanligt igår och sedan skyndade jag mig iväg på en sak med mamma! efter det snabbt till frisören för attt jag skulle färga min utväxt, men det syns inte att hon har gjort ett skit, min utväxt är fortfarande kvar och jag är riktigt sur! efter det drog jag hem till mamma en stund och senare tillbaka tillskolan för att ha öppethus, härligt får kompledigt för detta någon dag innan skolan slutar :) efter öppethus så hängde jag med hem till mamma&syster och sov här inatt, så grymt mysigt faktiskt..
idag började jag skolan klockan nio och har bara haft en enda lektion, svenska! sedan har vi haft idott, lekt någon konstig lek? lunch, håltimme och sedan mikaeljoggen som jag gick med sara, roberto och någon kille i robertos klass :) haha härligt aså.. slutade vid två och då följde jag med sara i ekershallen för att hon skulle handla nåt åt sin mamma, gud aldrig skrattat så mycket som jag gjorde! efter det så skjutsade hon med mig och jag har varit hemma en timme nu ungefär.. klockan sex har jag utvecklingssamtal, är faktiskt lite nervös över vad min lärare ska säga, haha (a) men ska inte sitta här och skriva ett lång inlägg om egentligen ingenting, mobbad som jag är.
men ska dra nu som sagt, vi hörs ikväll efter utvecklingssamtalet med massa härligt&sena bilder :)

dunkas i mina hörlurar jämt&ständigt, jag älskar't
ronan keating - when you say nothing at all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0