real love is hard to find, and so easy to lose..

inte uppdaterat sen i måndags, men har gjort andra saker så har inte hunnit.. mest har jag faktiskt träffat emma & vi har chillat i solen(a) sedan har jag spelat extremt mycket fotboll!
och grattis i efterskott till min mamma som fyllde år i måndags, jag älskar dig ♥

just nu sitter jag hemma hos min mamma med älsklingen, vi ska snart äta! hungerbarn som alltid.. sedan ska jag fixa lite för klockan sju kommer serina hit och vi ska åka och handla lite gott för vi ska ha övernattning i skolan med världens bästa klass! jag älskar't :) men ska inte sitta här och skriva en massa onödiga saker, ska istället vara social mot baby! kanske blir något inlägg ikväll, men vi får se! puss och ha en bra dag


inget med bilden att göra..
men mitt liv fungerar jävligt bra utan dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0