i'm better than u

jag älskar det här vädret, det är fan sommar ute..
och därför passade jag, jonte, marcus, melinda & fanny på att åka båt, så sjukt härligt! jag körde jontes båt hela tiden, bara för att jag är bäst.. bilder kommer i ett senare inlägg (a) efter det drog vi och chilla i cc ung, haha.. nu har jag precis ätit och vi ska snart börja på vårat film maraton! härligt (y) sen ska vi alla här ute nog alla sova i cc ung inatt så det blir nog inget mer inlägg idag! juste, måste bara säga att jag & jonte ska ha en springtävling klockan tolv inatt, den som springer en runda på ungefär fyra kilometer först, vinner tjugo kronor.. och självklart kommer jag vinna, kan ju lixom inte förlora mot en 97? men ska röra mig nu, vi hörs imorgon :)


en bra som vi lyssnade på när vi glassa runt i båten! (a)


Kommentarer
Postat av: Kitty, tjejrappare - www.myspace.com/kittygustafsson

Måste säga att din bloggdesign är riktigt fin! :)

2010-05-16 @ 12:46:12
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: så gullig du är!:d

2010-05-16 @ 17:54:52
Postat av: ♥ Kitty, tjejrappare - www.myspace.com/kittygustafsson

tack så jätte mycket :)) sjunger du eller något? =)

2010-05-16 @ 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0