i thought you were genuine

det var ingen springtävling inatt för jonte var för trött & jag var för rädd för att dra ut i skogen klockan tolv och springa, haha.. istället kollade vi på skräckfilmer och två komedi filmer också, skräckfilmerna var sämst och inget att rekommendera! jag melinda & martin var dom sista som var kvar så vi drog mellan halv fyra och fyra.. sedan tog jag en sovmorgon idag och vaknade vid halv tolv, sjukt skönt men är fortfarande riktigt trött! när jag hade gått upp och packat & sånt så åkte vi hem, då bytte jag bara väska för att sedan fortsätta till mamma för att fira henne! hon fyller år imorgon :) så det blev tårta och andra godsaker, samt träffa släkten.. mysigt förutom att jag somnade i soffan! just nu sitter jag här och gör ingenting, ska snart gå och duscha och sedan gå och lägga mig, är så trött man kan bli nu.. men innan jag gör det så ska jag lägga upp lite bilder från helgen i ett nytt inlägg!
hoppas ni har haft en bra helg, för det har garanterat jag haft! (a)


jag är säker & jag har bestämt mig,
du är borta och kommer aldrig tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0