i did not understand why you hurt me

nu är det väll dags för mig igen att börja ta igen bloggandet!
gått alldeles för lång tid nu och jag börjar må lite bättre också.. jag menar med alla skador, haha! under den senaste tiden har jag inte gjort så mycket, typ tagit det lungt och så! skolan idag gick så hilma fort, och bara om en månad slutar vi skolan, så extremt härligt! finns nog inte ord för hur mycket jag längtar efter sommarlovet :) fick mina omdömen idag också, är faktiskt ganska nöjd! imorgon måste jag plugga, för på onsdags är det engelskaprov för min del & sedan så är det öppethus på kvällen, det tycker vi om (a) men nu ska jag inte skriva bok här, nejnej.. istället slänger jag upp en bild på dagens outfit och dagens låt! vi hörs imorgon när jag har kommit hem efter skolan! :)



chester see - god damn you're beautiful


wesc t-shirt - wesc
vit linne - gina tricot
svarta "ridbyxor" - gina tricot
enkel "vit" halsduk - gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0