i did it because i can

förlåt för att jag inte har uppdaterat som vanligt, men har hänt att jag inte har så mycket att berätta och då är det inget roligt att läsa för er! gårdagen vill jag bara glömma, jag var en helt annan person och tårarna har nog aldrig runnit så mycket.. men nog om det, idag så åkte jag iväg till lundby för att kolla när mitt lag hade seriepremiär! så jäkla härligt, vi går in och vinner med 11 - 0.. dock spelade jag inte eftersom att jag är grymt förskyld och har inte tränat på hela veckan pågrund av öppethus&utvecklingssamtal och sånt där skit.. men nu ska jag komma igång igen och denna gång på allvar, haha! men på matchen stod jag i kiosken med serre & emelie, härligt :) efter det åkte jag en kort stund till micke och pratade lite smått, senare åkte jag hem när det precis började spöregna och köpte massa godis med syster och har sen dess kollat på film och bara myst med henne! för nån timme sen kom mamma hem också, riktigt mysigt! så nu ska jag inte sitta här och vara osocial mot dom utan ska istället dra och kolla på tv med dom, haha! det blir nu långa inlägg och jag ska försöka korta av dom och göra dom kortare, kanske inte skriva så mycket skit? så folk orkar läsa dom, haha! men nu ska jag sluta tjata, och röra på mig.. vi hörs senare (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0