for once, seems everything is going awesome

sitter i skolan, klockan är snart tre & jag är inte alls trött.. det ända dåliga som händer här är att det har varit sämsta vädret & att våra skräckfilmer som vi skulle kolla på inte gick att få svensk text på! men allt löser sig :) just nu sitter jag i aulan med lite gött folk, lyssnar musik & gör inte så mycket mer än det.. imorgon får engelskagruppen, allså min grupp besök av johan pehrson, härligt.. haha han kommer bli nya kissie enligt mig & serina! :) men nu ska jag inte sitta här och vara osocial mot dom andra, jag hör av mig imorgon när jag har kommit hem & när jag har vaknat, puss och sov så gott :)


världens bästa låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0