every time i close my eyes

linde igår var ganska mysigt, köpte massa godis & hämtade upp söta melinda.. efter det så drog vi tillbaka till campingen och åt tacos typ, sedan satt jag, martin, marcus, melinda, jonte&fanny och kollade film från åtta till typ tre, jälva skräckfilm vi kollade på.. aldrig varit så rädd,haha..  islutet var det bara jag och melinda kvar, vi skull sova i cc ung, men istället skrämde martin oss så vi var tvunga att springa tillbaka till husvagnen och sova där,haha! somnade typ vid fyra och blir väckt av pappa vid halv tio.. inte det bästa direkt, men jag har nu blivit pigg.. kom nästan precis tillbaka från duschen, att duscha är nog det bästa som finns! nu ska jag ut och sola en stund, vädret är verkligen på topp! så ska inte sitta här inne i en varm husvagn och skriva en massa onödiga saker..
så nu drar jag, vi hörs senare! (a)


tänk om en viss person läste det här, och bara fattade hur jag kände
fattar bara inte vad du tänkte med, aldrig varit så sårad
åh jag hatar att jag älskar dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0