don't remeber nothing which makes you sad

inte varit aktiv på ett bra tag, men det har kommit mycket saker i vägen och jag har bara inte orkat&har haft helt enkelt inte haft tid! men nu ska jag komma igång igen, denna gången lovar jag att uppdatera mig minst en gång per dag.. just nu sitter jag i regniga gusselby med en stor filt i våra soffor i förtältet.. härligt faktiskt! bara kunna tänka klart och bara kunna koppla av, lämna alla problemen hemma i örebro.. idag vet jag inte riktigt vad som sker, bara ta det lungt, är ganska trött och måste plugga lite med! men ska inte sitta och skriva en massa onödiga saker här, utan ska istället gå och göra lite bubbelvatten,hahaha! jag hör av mig senare, och nu är vi lediga ett bra tag ifrån skolan.. jag älskar't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0