carpe diem

sov ungefär en timme inatt, och nu är jag helt död..
men måste bara säga att jag har världens bästa klass & lärare! vet inte riktigt vad jag ska säga vad vi gjorde, men typ allt & ingenting skulle jag tippa på.. idag så åt iallafall jag julia & serina våran buffe frukost, haha.. efter det hade vi språkval & sedan träffade vi johan pehrson.. efter det cyklade jag och serina hem och jag la mig och sov på en gång, vaknade ungefär för en timme sen och är fortfarande lika trött.. nu ska jag sätta på en film och bara dega i soffan, så härligt! :D efter det ska jag nog ta mig en dusch och tvätta håret (a) hör av mig senare ikväll, och då är jag även sugen på att göra en ny header..


hahahah, hittade en grymt söt bild på mig & min älskade syster
det finns ingen bättre än henne & jag älskar henne mest ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0