you say that i were

fredagskvällen rullade förbi.. kollade på tv med mamma nästan hela kvällen! och idag är det lördag och jag har pluggat, ska fortsätta med det nu, ligger efter i så många ämnen nu.. väldigt jobbigt att ta efter kan jag säga! sen så kommer min bebis hit, ni får se bild på henne sen.. så grymt söt! men nu ska jag gå och fortsätta så att jag inte behöver sitta med allt den här skiten imorgon med, hoppas eran lördag har varit bättre! puss

du sa att jag var det bästa som hade hänt dig?
åh jag saknar sommaren & hösten 09..
du var min bästavän & jag berättade allt för dig..
men sen så sa du en sak & försvann, du kommer nog aldrig tillbaka


Kommentarer
Postat av: Vän

Ge aldrig upp :)

2010-03-13 @ 18:25:44
Postat av: Anonym

vad har hänt mellan dig & emma?

2010-03-15 @ 21:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0