all is not here, but they're in my heart

något jag saknar

tiderna med zach! finner inga ord, allt var bara så sjukt bra!
tårarna rinner när jag kollar på bilder och saknaden kommer

någon jag saknar

julia, inte träffat henne på två år nu..
finns inte ord för hur mycket jag saknar henne!

något jag älskar

jikarhamad, världens bästa rent ut sagt..

finns inga ord som beskriver dig, du är klockren älskling

någon du alltid har roligt med

min bästavän..
du får mig alltid glad och får mig alltid må bra
utan dig är jag verkligen ingenting
mitt chipsmonster, jag älskar dig

någon du vill träffa

saknar som sagt tjejen för mycket, skulle göra precis allt för att få träffa dig
det är föör långt mellan oss!


den du alltid kan lita på - finns väldigt många..

saknar alla våra pratstunder och speciellt alla våra dagar

den du känt längst - även min bästavän!

kärleken dör aldrig
tillsammans är vi oslagsbara!
finner inga ord, du är bäst & and i love u


något du inte kan leva utan

bilden är gammal!

men fotbollen och framför allt tjejerna
dom två sakerna skulle jag inte klara mig utan


Kommentarer
Postat av: zach

jag saknar dig mer en nåt annat just nu!

jag kan tänka tillbaks och släppa en tår för tiderna med dig och alla var underbart..

finns nog inget bättre jag har upplevt en kärleken med dig!

du kommer alltid finnas i mitt hjärta, förevigt! <3

2010-03-30 @ 20:11:13
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG! faaaaan du är så saknad.. <3

2010-03-30 @ 20:26:25
Postat av: lejla hajdarovic

jagdå :(



nejskojar gumman!

<3<3

2010-04-01 @ 23:37:11
Postat av: jikar

åh älskling ja älskar dig!

2010-06-26 @ 00:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0