take a break from reality

sitter hos mamma och börjar må lite bättre.. så hoppas på skola på måndag och i helgen så blir det att stanna inne & ta det lungt! var även i skolan idag och hämtade lite plugg, ligger efter nu känner jag.. träffade saknat folk, vill tillbaka nu faktiskt! :) och nu lovar jag att komma igång med bloggandet igen, men jag har inte haft lust eller ord den här veckan för jag har bott i sängen rent ut sagt! musiken har varit min räddning.. men nu ska vara lite social mot min syster innan hon ska ut på party :D jag hör av mig imorgon, puss


"when i first saw you, i knew it was real..
i'm sorry about the pain i made you feel"

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du färgat håret? <3

2010-03-12 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0