somebody to love

inte uppdaterat på ett tag nu, så tänkte berätta lite smått vad som har hänt!
lördagskvällen hos karro var riktigt mysig, satt bara och pratade och tog även en sväng till willys för att handla lite chips och godis! träffar även tjejen i helgen och jag längtar redan..
igår så åkte jag mamma och systet hem hem till mormor och firade henne, grattis i efterskott! sen på eftermiddagen åkte jag hem till pappa och då städade jag mitt rum! känner mig faktiskt duktig! sen gick jag faktsikt och la mig tidigt..
idag så ska jag och jennie ut till landet och vara bondeungar, vet inte riktigt när vi kommer hem men datorn är självklart med! så nu ska jag precis hoppa in i duschen innan farmor kommer och hämtar oss, jag hör av mig när jag har kommit fram! :)


sakerna jag köpte på stan i lördags:




rödvit randig tröja,
ginatricot 199kr
orange vit randig tjocktröja, bikbok 149kr
nesesär, hm 19kr
ring, ur och penn 69kr

bilderna är inte världens bästa, och kolla absolut inte min lilla&tjocka hand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0