seize the day as if it were your last

vakna runt tio, fixa mig och drog upp på stan! kommer bild på vad jag hade med mig hem sen.. vid halv två mötte jag upp frida malin & ebba, sen fortsatte vi ner till behrn arena där vi mötte laget, vi skulle kolla emkval, sverige vs. turkiet! svergie vann med 3-0.. nu kom jag precis hem och ska byta om för sedan dra på filmkväll hos kaaaarro! riktigt mysigt faktiskt, längesen man träffade tjejen! men nu måste jag dra, jag hör av mig ikväll!

dagens outfit:

adidasbyxor, stadium
vit linne, cubus
lång ärmad tröja, hm
converse


Kommentarer
Postat av: Anonym

är dom adidasbyxorna så tighta? :) redigt snyggaa!

2010-03-30 @ 16:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0